Keresés

2018. máj. 19.

89. Ünnepi Könyvheti dedikálás - Néma bűnök

Elég rég jártam a blogom felé, de ennek oka van. Nem is akármilyen!
Hála az égnek most már mindent elárulhatok arról, hogy mire is készültem, miért is tűntem el az éter világából. Pár napja kaptam a hírt, hogy beavathatom az olvasóimat, mivel töltöttem az időmet. Eddig nem tehettem, mert kötött a titoktartási megállapodás, melyet a kiadómmal kötöttem.




Előtte egy kis háttérinformáció:
Az elmúlt másfél hónap nem a nyugalom jegyében telt. Rengeteget dolgoztam, idegeskedtem, hogy minden smakkoljon. Mert az, hogy megírtam a Néma bűnök szövegét, és a kiadó rábólintott a kiadásra, még nem elég. Nagyon sok munkát kellett beletenni, hogy végre beérjen az elmúlt pár év fáradozása, és igazi könyv legyen a vége. És a munkából nemcsak én vettem ki a részem, hanem sokan mások is.
Azt kell mondanom, hogy az utómunkálatok sokkal nehezebbnek bizonyultak, mint maga az írás. Bár azt is meg kell említenem, hogy egy nagyon kedves, türelmes szerkesztőt kaptam, akivel nagyszerűen tudtunk együtt dolgozni. Jó, nemcsak a szerkesztőről mondhatom el ezt, hanem a korrektúrázóról, a tördelőről és a grafikusról is. Igazán nagyszerű és lelkes csapat vett a szárnyai alá, és mutatták meg a szakmai oldalt. 

Ennek eredményeképp örömmel jelentem, hogy végre elkészült a Néma bűnök című könyvem!

Jelen pillanatban a Néma bűnök a nyomdában van, és a könyvjelzőkkel együtt arra vár, hogy most már könyv alakot öltsön.
Ezen felül adódott egy olyan lehetőség a számomra, ami egy első könyvesnek nem mindig pottyan az ölébe. Képzeljétek, a Néma bűnök a 89. Ünnepi Könyvhétre jelenik meg, ráadásul dedikálási időpontot is kaptam. Szóval, aki szeretne egy dedikált példányt, azt nagyon szívesen várom.

A Néma bűnök hátulján szerepel egy ajánlás, mégpedig Robin O'Wrigthly írónő tollából, aki olyan művek szerzője, mint:
- Tripiconi sztori,
- Erelem (eszetlen szerelem),
- Emlékkönyv, 
- #Wetto,
- andrea&Andrea.



Akkor most elérkeztünk ahhoz a ponthoz, ahol megosztom a pontos időt, helyet, hogy beszerezhessétek a Néma Bűnök dedikált példányát:
Megjelenés időpontja:
2018.06.07.
Helyszín:
Keressetek a 89. Ünnepi Könyvhéten az Imádom a könyveket standjánál (141-es stand), mely a Deák Ferenc utca és a Vörösmarty tér találkozásánál lesz található.
Dedikálási időpont:
2018.06.10.  17 óra

Minden kedves olvasómat szívesen várom!!!







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML